torstai 27. syyskuuta 2012

KoivuhyllyDesign


Tämä on minun aarrelaatikkoni. Mies on tehnyt puuhommia (PuuDesignRR - tästä kerron myöhemmin) ja heittänyt puusälää menemään uuniin. Minä kielsin, sillä tämä ON minun aarrelaatikkoni. Minulle hymyiltiin...
Tämän jälkeen sainkin vapaat kädet ja luvan käydä valkkaamassa ja suunnittelemassa omia juttujani.



puunosia, miettivät uudelleen jäsentymistä

OHO! Sitten minulle opetettiin vannesahan käyttö. Aika iso kone ja paha ääni, mutta tulosta syntyy mahtavalla vauhdilla. Enhän minä puuhommia millään käsipelillä ja pokasahoilla tee, nykyaikana! Mukava kokemus! Saattaa olla niinkin että ajelen tuolla pelillä useamminkin! 
Siitä syntyi sitten koivuinen hylly. Ajattelin tätä ensin makkariin seinälle minulle "meneillä olevien" luettavien lehtien ja kirjojen hyllyksi. Muttamutta se sitten päätyikin ompelupöydälle! Itseasiassa tyylillisesti sopii sinne paremmin. Olkoon ensin pöydällä ja kun kyllästyn tai tarvitsen tilaa, niin sitten tuotekehitellään ja pistetään seinälle.



Ihan kiva 8+.
On tuo kyllä paljon mukavampi kuin ne kamalat muoviset lehtikotelot!

4 kommenttia:

  1. Voi vitti ku sie keksit kaikkee! Hiano kotelo :)

    VastaaPoista
  2. Vau... hieno! :) ihan kateeksi käy sinun luovuus ja kädentaidot :)

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit puumerkin :)