lauantai 8. joulukuuta 2012

ItsenäisyysPäivä ja leggarit

Hieman myöhässä, mutta parempi myöhään kun ei ollenkaan ...

Kunnia olkoon Suomen puolesta Taistelleille

Mietin että mikä olisi perin suomalaista?
- No lihapiirakka!
suolainen herkku

Eli maito-hiiva-vehnä -rasva taikina. Sisälle riisiä, jauhelihaa ja keitettyä kanamunaa.

Jälkkäriksi ei voi muuta ollakkaan kuin mansikka -kermakakku.
Herkku joka syötiin iltapalalla...


Lottovoitto syntyä Suomeen!


Kangaskasa kasvaa saumurin vieressä.. polttelee kovasti ommella jotakin.
Pienelle miehelle lähinnä on kankaat, neidille vähän pöllövelouria ja liivarikangasta.

lammasleggarit
Neidille saumuroin leggarit. Taisi tulla just jämptit, ei kasvuvaraa... käänsin lahkeita vähän enemmin, eli tein kaksoistikkauksen vähän ylemmäs.. Toivottavasti ei meneet liian ylös..


Olen todennut että kauneimmat paidat ja tunikat (mekot) saa kaupasta, joten minä keskityn housuihin. Ainakin tällä erää. Pitää harjoitella sitä kaulusta.. Eilen kävi hassusti (tai hyvin) ehkä hyvin hassusti, sillä olin pitämässä Perfect Home kutsuja MeAndI - myyjän luona.. Siinähän kävi sitten niin että minulle taisi jäädä n 9 kappaletta hänen tuotteittaan ja hänelle kassillinen minun tuotteita. Totesimme että kai se on kauppa mikä kannattaa :) mutta siis, sain ihania paitoja ja tunikoita meidän lapsille. Ei minun kannata ottaa päänvaivaa siis niistä paidoista!

SItten vain odottelen että Polarn O Pyretillä alkaa sisävaatteiden alennusmyynnit. Lasten vaatekaappien sisältötyhjennys ja täydennyt on siis alkamassa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit puumerkin :)