torstai 13. joulukuuta 2012

JouluLahjaIdea

Josko kangaslaatikossasi on villakangaspalasia, niin niistähän voi värkätä joululahjat!

Minä tein (samanlaiset mitkä olen jo aikaisemminki tehnyt) kahdet säärystimet joulupakettiin.

jalat lämpimiksi

Mietin että tekiskö näitä enemmänkin, ovat niin kepeät ja lämpimät. Minä ainakin tykkään säärystimistä, saa nähdä mitä neidit näistä tykkää?!

Hetki oli vielä aikaa, enennkuin pieni mies heräsi päiväunilta, leikkelin parit kankaat housuiksi.
JNY Design kangas Hälytysajoneuvot (hannan kangas) pääsi ensin käsittelyyn. Kaava on sama mitä olen käyttänyt lähes kaikkiin pikkumiehen housuihin. Samettivelourit odottavat saumuria...

piipaa-piipaa

Nämä on niin käteviä housuja päikkäreille, villapuvun alle tai vaikka yökkäreiksi. On niin pehmeää ja laadukkaan tuntuista kangasta.

Olipas taas hauskaa. Minulla on myös yksi Ottobre lehti auki "Yöpukujen" kohdalta. Neidille sellanen yömekko ja poijjaalle 2-osainen. Saa nähdä milloin sellaiset ehdin. Nyt viikonloppu menee rinteillä lasketteluksi, joten ensi viikolla kotijuttuja taas. Vai pitäisikö tässä sanoa että Kotoilua :)

Hyvää viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit puumerkin :)