maanantai 10. kesäkuuta 2013

Kesähamoset Neidille ja nukelle ( Ellille)

Tälläinen kesähamonen on kummitellut jo pitempään. Ja eräs Rouva paikallisesta ompeluryhmästä saa ottaa kunnian että tämä lähti valmistumaan.. Minä saamaton..

Kangasvarastot minulla ovat aika pienet joten yhteen mätsääviä kankaita ei hirmuisesti ole, mutta nämä pengoin ja kunhan surauttelin.

Ja jotta Neiti voisi sovittaa niin Ellille piti tehdä myös. IKINÄ en ole nukenvaatteita tehnyt. No, nytpä olen!!

Kas tässä, hih..





4 kommenttia:

  1. Kiva hamemalli on se nappinjan "minuuttimekko" :) ja hirrrrrmuisen helppo. Voisin tehdä itsellekkin...
    siis tää: http://nappinja.blogspot.fi/2013/06/minuuttimekko.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Tämä ei ole minuuttimeko vaan kaitaleista tehty. Mutta olen kyllä harkinnut sitäkin mekkoa :) tämä on tehty ilman kaavoja, kunhan leikkelin ylijäää tilkkusia..

      Poista
  2. juu siis tajusin sen, mut mä ajattelin vinkata ton jos et oo huomannu ;)

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit puumerkin :)