tiistai 16. lokakuuta 2012

MekkoTunikaJuttuja

Nyt on joku stoppi menossa?!
Ei meinaa saada aikaiseksi RYHTYÄ mihinkään. Ei ole sitä flowta. Tänään päivällä meinasin, mutta sitten en vain jaksanut. Itseasiassa mietin että lapsilla on kaappi täys vaatteita, ei ne tartte mitään. Minä tarvitsisin, mutta just SE mitä haluaisin tehdä, --eioo kangasta. PYH.

Niinpä eilen luin RavitsemusJuttuja, sitä teinkin ihan intopinkeenä. Kunnes tänään tajusin että näitä ravintoneuvojia taitaa olla joka kulmalla. Että eihän minua sitten tarvita enää mihinkään.Vissiin joku masennusPäivä tänään?!!

mekkoni mun-kirja
Tälläisen kirjan lainasin paikallisesta kirjastosta. No, ei olis pitänyt lukea tänä päivänä, sillä en löytänyt sieltä mitään kivaa. Ja jos jotain meinasin, niin oli liian monimutkaisen näköinen, ohjeita kolme sivua...
Mekkotehdas kirjaa olen kuullut / lukenut useammasta suunnasta että olis hyvä. Paikallisessa kirjastossa tätä kirjaa ei ole. Nettikaupasta sais 25e. Mutta, en taida tilata ennenkuin olen selaillut. Onkohan tämä niin hyvä mitä sanotaan?
Olis miusta kiva tehdä mekkoja..

On miulla melkein mekko tulossa kuitenkin.. PrinsessaTunika neidille. Kankaan kanssa vielä mietin, siksi ei ole vielä kangasta saksittu. On yksi kangastilaus tulossa, enkä ihan tarkkaan muista mitä tilasin (sen verran tohkeissaan olen ilmeisesti ollut) joten pitänee odotella.

princess tunika
Tuon tunikan meinaan tehdä ilman noita hepeneitä, en oikein tykkää tuosta rypytyksestä. Joo, en kyllä olis osannutkaa - niinkuin arvasittekin.. ja kauluksen meinaan tehdä ihan normisti.

Pitäis kai saada taas yhdet kokonaiset yöunet, niin palaisi tämä jaksaminen. Yöheräilyt ei sovi minulle. Josko sitten huomenna saan aikaiseksi? ...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit puumerkin :)